بررسی گزارش های منتشر شده کابینت از گروه محصول نوشیدنی های سرد و گرم در زمستان 1401

در زمستان 1401 کابینت از استارتاپ های مستقر در مرکز نوآوری آو 5 گزارش از نوشیدنی های سرد و گرم مثل نوشیدنی های انرژی زا، نوشابه، دمنوش، قهوه و عرقیجات را منتشر کرده که در ادامه به بررسی این گزارش ها خواهیم پرداخت.

کابینت یک اپلیکیشن مارتک (Martech) است که با هدف جمع آوری اطلاعات خرید خانوارها طراحی شده. تا امروز نزدیک به ۳۵۰۰ کاربر این اپلیکیشن رو نصب کردند و نزدیک به ۵۵۰ خانوار هم فعالانه به صورت ماهانه اطلاعات خریدشون رو ثبت می کنند.

بیشتر بخوانید

دومین گزارش ترکیبی مشترک کابینت و مدیا آرشیو منتشر شد

کابینت و مدیا آرشیو دو استارتاپ مستقر در مرکز نوآوری آو دومین گزارش مشترک از رفتار مصرف خانوار و میزان تبلیغات محیطی و تلویزیونی در بهار 1402 مربوط به محصول چای را منتشر کردند.

یکی از مشکلات و دغدغه های مدیران شرکت ها و برند ها، بررسی مصرف خانوار ها در کنار تبلیغات تلویزیونی و محیطی می باشد که گزارش منتشر شده کابینت و مدیا آرشیو دقیقا به همین منظور طراحی شده تا با کنار هم قراردادن اطلاعات خرید خانوار و میزان تبلیغات برند ها، این دغدغه را برطرف کند.

بیشتر بخوانید

عضویت dnaunion در انجمن شرکت های سرمایه گذاری خطر پذیر ایران

گروه dnaunion و مرکز نوآوری آو به منظور توسعه و تعاملات بیشتر صنفی به عضویت انجمن شرکت‌های سرمایه گذاری خطر پذیر ایران انجمن (VC) در آمدند.

انجمن صنفی صندوق ها و نهادهای سرمایه گذاری خطرپذیر کشور در دی ماه ۱۳۹۱ تاسیس گردیده و در حال حاضر ۱۰۵ عضو متشکل از صندوق‌های پژوهش فناوری شرکت‌های سرمایه گذاری خطرپذیر صندوق های جسورانه و شتابدهنده ها و فرشتگان کسب و کار درآن عضویت دارند.

بیشتر بخوانید

ماءالشعیر اولین گزارش مشترک کابینت و مدیا آرشیو

کابینت و مدیا آرشیو دو استارتاپ مستقر در مرکز نوآوری آو گزارش مشترکی از رفتار مصرف خانوار و میزان تبلیغات محیطی و تلویزیونی در پاییز ۱۴۰۱ مربوط به محصول ماءالشعیر را منتشر کردند.

یکی از مشکلات و دغدغه های مدیران شرکت ها و برند ها، بررسی مصرف خانوار ها در کنار تبلیغات تلویزیونی و محیطی می باشد که گزارش منتظر شده کابینت و مدیا آرشیو دقیقا به همین منظور طراحی شده تا با کنار هم قراردادن اطلاعات خرید خانوار و میزان تبلیغات برند ها، این دغدغه را برطرف کند.

در این گزارش ترکیبی، ابتدا پرنفوذ ترین برند های ماءالشعیر در سال ۱۴۰۱ از بهار تا پاییز را میتوانید بر اساس میزان مصرف خانوار مشاهده می کنید.

پر نفوز ترین برند های ماءالشعیر در سال ۱۴۰۱

یکی دیگر از دغدغه های مدیران شرکت ها و برند ها، مشاهده تغییرات در مقایسه فصل ها می باشد که در ادامه این گزارش منتشر شده توسط کابینت و مدیا آرشیو می توانید تغییرات درصد نفوذ را در فصل پاییز نسبت به تابستان را مشاهده کنید.

تغییرات نفود ماءالشعیر در پاییز نسبت به تابستان ۱۴۰۱

در بخش دیگر از این گزارش شما می توانید برند هایی ماءالشعیر که در بازه زمانی پاییز ۱۴۰۱ تبلیغات محیطی و یا تلویزیونی داشته اند را هم زمان با تغییرات نفود محصول در خانوادر ها را هم مقایسه کنید.

نمودار مقایسه میزان نفوذ و تبلیغات

در تصویر بالا مشاهده میکنید که برند شمس با اینکه تبلیغات تلویزیونی و محیطی نداشته است اما توانسته در فصل پاییز نسبت به فصل تابستان درصد نفوذ تغییرات مثبتی داشته باشد و در آن سو برند هی جو که در تبلیغات محیطی و تلویزیونی فعال بوده اما نتواسنته درصد نفوذ مثبتی در بین خانوار ها داشته باشد.

برای مشاهده این گزارش می توانید به صفحه لینکدین کابینت یا برای دانلود گزارش می توانید روی لینک کلیک کنید.

همچنین برای ثبت درخواست گزارش و آشنایی بیشتر با کابینت و مدیا آرشیو می توانید به وب سایت های cabinetgoods.ir و mediaarshiv.ir مراجعه کنید.

سوال خودت رو از مخاطب بپرس، سرویس جدید کابینت

یکی از چالش های تحقیقات بازار، دسترسی سریع و آسان مدیران یک کسب و کار یا برند به خانوار های مصرف کننده محصول است. پیدا کردن خانوار های مصرف کننده به روش های سنتی همیشه یکی از چالش های است که هزینه زیاد و زمان زیادی را از تیم های تحقیقات بازار می گیرد.

بیشتر بخوانید

آرشیو آگهی های تبلیغاتی شبکه نمایش خانگی – سرویس جدید مدیا آرشیو

امکان مشاهده و دسترسی به آرشیو آگهی های تبلیغاتی شبکه نمایش خانگی (VOD) به مدیا آرشیو اضافه شد. کاربران مدیاآرشیو از این به بعد می توانید با ورود به سایت مدیاآرشیو، تبلیغات شبکه نمایش خانگی (ٰVOD) را نیز در کنار تبلیغاتی تلویزیونی و رادیویی در سایت مدیا آرشیو تماشا کنید.

بیشتر بخوانید

اولین گزارش مدیا آرشیو از وضعیت تبلیغات تلویزیونی و محیطی منتشر شد

اولین گزارش مدیا آرشیو از وضعیت تبلیغات تلویزیونی در پاییز ۱۴۰۱ و تبلیغات محیطی مربوط به تابستان ۱۴۰۱ منتشر شد. مدیاآرشیو یک استارتاپ از مجموعه استارتاپ های مرکز نوآوری آو می باشد که به صورت تخصصی فعالیت های تبلیغاتی و آگهی های برند ها در تلویزیون و رسانه های محیطی را مونیتور میکند.

بیشتر بخوانید

اولین سری از گزارش های کابینت منتشر شد

کابینت به عنوان یک اپلیکیشن حوزه مارکت که به صورت تخصصی اطلاعات مربوط به خرید خانواردها رو پرداش میکنه. به تازگی و برای اولین بار پس از ۲ سال جمع‌آوری داده گزارش های خودش رو از روند مصرف و خرید خانوارها رو مربوط به پاییز۱۴۰۱ رو در ۱۱۷ رسته منتشر کرد.

بیشتر بخوانید

سرمایه‌گذاری در مدیا آرشیو

dnaunion پس از اختلالات ایجادشده در اینترنت و چالش‌های پیش‌آمده برای فعالان حوزۀ دیجیتال، اطلاعیه‌ای را در جهت حمایت از آژانس‌های تبلیغات دیجیتال و سرمایه‌گذاری در آن‌ها منتشر کرد.

بیشتر بخوانید

نتایج اقدامات حمایتی دی.ان.ای یونیون از شرکتهای دیجیتال مارکتینگ و سرمایه گذاری در آنها اعلام شد

dnaunion پس از اختلالات ایجادشده در اینترنت و چالش‌های پیش‌آمده برای فعالان حوزۀ دیجیتال، اطلاعیه‌ای را در جهت حمایت از آژانس‌های تبلیغات دیجیتال و سرمایه‌گذاری در آن‌ها، در آبان ۱۴۰۱ منتشر کرد.

بیشتر بخوانید