کابینت و مدیا آرشیو دو استارتاپ مستقر در مرکز نوآوری آو دومین گزارش مشترک از رفتار مصرف خانوار و میزان تبلیغات محیطی و تلویزیونی در بهار 1402 مربوط به محصول چای را منتشر کردند.

یکی از مشکلات و دغدغه های مدیران شرکت ها و برند ها، بررسی مصرف خانوار ها در کنار تبلیغات تلویزیونی و محیطی می باشد که گزارش منتشر شده کابینت و مدیا آرشیو دقیقا به همین منظور طراحی شده تا با کنار هم قراردادن اطلاعات خرید خانوار و میزان تبلیغات برند ها، این دغدغه را برطرف کند.


در ابتدای این گزارش ترکیبی، ابتدا پرنفوذ ترین برند های چای در بهار 1402 را میتوانید بر اساس میزان مصرف خانوار مشاهده می کنید.

پر نفوذ ترین برند های چای در بهار 1402

یکی دیگر از دغدغه های مدیران شرکت ها و برند ها، مشاهده تغییرات در مقایسه فصل ها می باشد که در ادامه این گزارش منتشر شده توسط کابینت و مدیا آرشیو می توانید تغییرات درصد نفوذ را در فصل بهار 1402 نسبت به زمستان 1401 را مشاهده کنید.

تغییرات نفوذ برند ها در بهار 1402 نسبت به زمستان 1401

همچنین برند هایی که در همین بازه زمانی و فصل قبل در تبلیغات محیطی و تلویزیونی فعال بوده اند را می توانید مشاهده کنید.

در انتهای گزارش نیز می توانید متوسط قیمت چای در زمستان 1401 و بهار 1402 مشاهده کنید که نمودار زیر نشان دهنده افزایش قیمت چای در این بازه زمانی بوده است.



برای مشاهده این گزارش می توانید به صفحه لینکدین کابینت مراجعه کنید.

همچنین برای ثبت درخواست گزارش و آشنایی بیشتر با کابینت و مدیا آرشیو می توانید به وب سایت های cabinetgoods.ir و mediaarshiv.ir مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *