میخوای بدونی چه تبلیغات محیطی در حال اجراست؟

این شاید مهم ترین سوال یک مدیرتبلیغات، مدیر برند، مدیر مارکتینگ یا حتی صاحبان کسب و کار ها باشد. اطلاع دقیق از اینکه رقبا یا دیگر برند ها در صنایع مرتبط با کسب و کار شما چه زمانی تبلیغات میکند. و یا در گذشته درچه بازه زمانی و با چه هدفی تبلیغاتی تبلیغات مرده اند،‌ یکی از رویاها و ارزوهای فعالین صنعت تبلیغات است.

اهم به عنوان یک کسب و کار نوپا در طول ۲ سال گذشته در مرکز نوآوری آو توسعه پیدا کرده و اطلاعات لازم مربوط به تبلیغات محطی را در بیش از ۹ شهر در طول این مدت جمع آوری کرده و در حال حاضر وارد ارایه گزارش های لازم برای کسب و کار ها شده است.

برای مثال شما به عنوان یک مدیربرند یا مدیر مارکتینگ که در حوزه صنعت قهوه فعالیت میکنید برای برنامه ریزی تبلیغات خود در سال آینده تمایل دارید که در چند لایه از تبلیغات دیگر شرکت ها اطلاع پیدا کنید. اول شرکت هایی که در حوزه قهوه فعالیت میکنند و تمام برندهایی که مربوط به نوشیدنی های گرم هستند و در نهایت کل صنایع و رسته های مربوط به به نوشیدنی.

دسترسی به این اطلاعات دقیقا در زمانی که فکر راه اندازی یک کمپین تبلیغات را در سر دارید و یا حتی زمانی که به دنبال برنامه ریزی پلن تبلیغات فصل یا سال آینده خود هستید یکی از کلیدی ترین مواردی است که میتواند به شما در شناخت بیشتر صنعت و فعالیت های برندها رقیب و یا مرتبط به شما کمک کند.

در حال حاضر بیش از ۲ هزار رسانه محیطی توسط هم در شهر تهران به صورت ۲۴ ساعته رصد میشوند که شامل +۶۰۰ بیلبرد +۴۵۰ عرشه پل، +۴۰۰ استرابرد میباشد.


برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه گزارش ها به سایت https://outofhome.ir و یا صفحه لینکدین به آدرس https://www.linkedin.com/company/ohm-out-of-home-media مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *