کابینت اپلیکیشنی‌ست که با هدف جمع آوری اطلاعات خانوارها طراحی شده است و برای دسترسی سریع و کم هزینه‌ برندها به اطلاعاتی که نیاز به بررسی‌های پیچیده ی آماری ندارند.


تفاوت اصلی خروجی گزارش های کابینت و هوس هولد پنل در نحوه‌ی پردازش اطلاعات است. در کابینت هدف نگاه سریع به دیتاهای خام و یا در اصطلاح پالایش نشده برای رسیدن به یک برداشت سریع و کلی از روند هاست.


این نوع پردازش این امکان را فراهم میکند که با صرف هزینه‌ی کمتر یک تصویر سریع و گذری از بازار مصرف وجود داشته باشد. در اصطلاح فوری فوتی بفهمیم در بازار چه می‌گذرد. در این روش سعی شده که قیمت تمام شده‌ی هر گزارش برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه باشد، بازه‌ی قیمتی گزارش‌های کابینت می‌تواند بین ۵۰۰،۰۰۰ تا ۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان است که در مقایسه با تهیه‌ی گزارشات استاندارد هوس هولد پنل تفاوت خیلی زیادی دارد.


اما در هوس هولد پنل (HOUSEHOLD PANEL) هدف درک عمیق رفتار خرید و رسیدن به بینشی دقیق بر اساس اطلاعات پالایش شده و روش‌های استاندارد آماری به جامعه تعمیم و برای تحلیل آماده شده است.


اپلیکیشن کابینت از مجموعه کسب و کارهایی است که در مرکز نوآوری آو طراحی و توسعه پیدا کرده است. این اپلیکیشن از سال ۱۴۰۰ شروع به کار کرده و در حال حاضر بیش از ۲ سال است که مشغول به جمع آوری داده مربوط به رفتار خرید و سبد خرید خانوار می باشد. این اپلیکیشن به تازگی اقدام به راه اندازی بخش فروش گزارش کرده و گزارش های مربوط به تغییر رفتار خرید و نفوذ برند و … را با توجه به داده های خود در اختیار کسب و کارها، برندها و استارتاپ ها قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *