شتابدهنده مرکز نوآوری آو به عنوان یک شتابدهنده تخصصی در حوزه ی مارکتینگ تکنولوژی (Mar-Tech) از انتهای ماه شهریور پیش رو، سایکل شتابدهی جدیدی را شروع خواهد کرد.

شتابدهنده مرکز نوآوری آو با ماموریت کمک به رشد زیر ساخت های تکنولوژی محور مارکتینگی قصد دارد تا در این سایکل جدید پذیرای تیم هایی که در این حوزه ایده های جدید دارند باشد.

تمامی تیم هایی که در حوزه ی مارکتینگ تکنولوژی ایده های جدید دارند میتوانند برای شرکت در این دوره ثبت نام کنند.

مراحل ثبت نام و شرکت در این سایکل به چه نحو خواهد بود؟

ثبت نام برای شرکت در این سایکل از تاریخ 11 مرداد ماه آغاز و تا تاریخ 10 شهریور ماه ادامه دارد. تیم هایی که در این مرحله مورد تایید قرار گرفته اند در تاریخ 13 شهریور ماه برای ارائه ایده ی خود به کمیته داوری شتابدهنده دعوت میشوند و به صورت کوتاه ایده و چشم انداز خود را ارائه خواهند کرد.

کمیته ی داوری، نظرات خود را تا تاریخ 18 شهریور ماه اعلام و از تمامی تیم هایی که موفق به دریافت پذیرش شده اند دعوت خواهد کرد تا در ایونت شروع سایکل جدید در تاریخ 30 شهریور ماه شرکت کنند.

دوره ی شتابدهدی مرکز نوآوری آو چه مزایایی دارد؟

شتابدهنده آو به عنوان یک شتابدهنده تخصصی در حوزه ی مارکتینگ تکنولوژی و در هلدینگ dnaunion فعالیت میکند. تمامی شرکت های این هلدینگ از سال 74 تا به امروز در حوزه ی مارکتینگ فعالیت کرده و سال ها تجربه و شبکه را همراه خود دارند.

تیم هایی که وارد دوره ی شتابدهی آو میشوند به غیر از دسترسی به این شبکه و سال ها تجربه از مزایای زیر نیز بهره خواهند برد:

  • فضای کار اشتراکی
  • دریافت سرمایه نقدی
  • 200 ساعت آموزش
  • 20 ساعت مشاوره با مدیران با تجربه این حوزه
  • پنل های انتقال تجربه
  • شرکت در Demo Day و ارائه به سرمایه گذاران

تیم هایی که علاقه به حضور در این دوره را دارند میتوانند از طریق این لینک اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *