گروه  dnaunion و مرکز نوآوری آو به منظور توسعه و تعاملات بیشتر صنفی به عضویت انجمن شرکت‌های سرمایه گذاری خطر پذیر ایران انجمن (VC) در آمدند.

انجمن صنفی صندوق ها و نهادهای سرمایه گذاری خطرپذیر کشور در دی ماه ۱۳۹۱  تاسیس گردیده و در حال حاضر ۱۰۵ عضو متشکل از صندوق‌های پژوهش فناوری شرکت‌های سرمایه گذاری خطرپذیر صندوق های جسورانه و شتابدهنده ها و فرشتگان کسب و کار در آن عضویت دارند.

dnaunion نیز با هدف تکمیل و بهبود سبد خدمات خود در حوزه بازاریابی اقدام به سرمایه گذاری در حوزه های Martech ، Adtech ، تکنولوژی های مرتبط با حوزه بازاریابی،  ارتباطات بازاریابی، تحقیقات بازاریابی و مشاوره و خدمات بازاریابی می‌نماید.

مرکز نوآوری آو توسط dnaunion در سال ۱۳۹۷ به دنبال سرمایه گذاری در حوزه‌های استارتاپی Martech , Adtech را شروع  به کار کرده است و در حال حاضر استارتاپ‌ های کابینت، مدیا آرشیو و اهم در این مرکز توسعه پیدا می‌کنند.

گزارش‌های استارتاپ‌های مرکز نوآوری آو شامل این سه نوع گزارش با نام‌های «کابینت»، با هدف جمع‌آوری اطلاعات خرید خانوار، «مدیا آرشیو» و «اُهم»، با هدف جمع‌آوری اطلاعات تبلیغات تلویزیونی و محیطی، داده‌ها را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهند. گزارش‌های موردنظر در بازه زمانی ماهیانه، فصلی و سالیانه ارائه و اطلاعات یک رستۀ محصولی در آن‌ها بررسی می‌شود.

همچنین شرکت پژوهش بازار رسانه امروز(emrc ) که یکی از شرکت های این گروه است، طی خبری در سال گذشته اعلام کرده است که سرمایه گذاری های بیشتر و جدیدتری در حوزه استارتاپ ها و Martech انجام خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *