کابینت و مدیا آرشیو دو استارتاپ مستقر در مرکز نوآوری آو گزارش مشترکی از رفتار مصرف خانوار و میزان تبلیغات محیطی و تلویزیونی در پاییز ۱۴۰۱ مربوط به محصول ماءالشعیر را منتشر کردند.

یکی از مشکلات و دغدغه های مدیران شرکت ها و برند ها، بررسی مصرف خانوار ها در کنار تبلیغات تلویزیونی و محیطی می باشد که گزارش منتظر شده کابینت و مدیا آرشیو دقیقا به همین منظور طراحی شده تا با کنار هم قراردادن اطلاعات خرید خانوار و میزان تبلیغات برند ها، این دغدغه را برطرف کند.

در این گزارش ترکیبی، ابتدا پرنفوذ ترین برند های ماءالشعیر در سال ۱۴۰۱ از بهار تا پاییز را میتوانید بر اساس میزان مصرف خانوار مشاهده می کنید.

پر نفوز ترین برند های ماءالشعیر در سال ۱۴۰۱

یکی دیگر از دغدغه های مدیران شرکت ها و برند ها، مشاهده تغییرات در مقایسه فصل ها می باشد که در ادامه این گزارش منتشر شده توسط کابینت و مدیا آرشیو می توانید تغییرات درصد نفوذ را در فصل پاییز نسبت به تابستان را مشاهده کنید.

تغییرات نفود ماءالشعیر در پاییز نسبت به تابستان ۱۴۰۱

در بخش دیگر از این گزارش شما می توانید برند هایی ماءالشعیر که در بازه زمانی پاییز ۱۴۰۱ تبلیغات محیطی و یا تلویزیونی داشته اند را هم زمان با تغییرات نفود محصول در خانوادر ها را هم مقایسه کنید.

نمودار مقایسه میزان نفوذ و تبلیغات

در تصویر بالا مشاهده میکنید که برند شمس با اینکه تبلیغات تلویزیونی و محیطی نداشته است اما توانسته در فصل پاییز نسبت به فصل تابستان درصد نفوذ تغییرات مثبتی داشته باشد و در آن سو برند هی جو که در تبلیغات محیطی و تلویزیونی فعال بوده اما نتواسنته درصد نفوذ مثبتی در بین خانوار ها داشته باشد.

برای مشاهده این گزارش می توانید به صفحه لینکدین کابینت یا برای دانلود گزارش می توانید روی لینک کلیک کنید.

همچنین برای ثبت درخواست گزارش و آشنایی بیشتر با کابینت و مدیا آرشیو می توانید به وب سایت های cabinetgoods.ir و mediaarshiv.ir مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *