یکی از چالش های تحقیقات بازار، دسترسی سریع و آسان مدیران یک کسب و کار یا برند به خانوار های مصرف کننده محصول است. پیدا کردن خانوار های مصرف کننده به روش های سنتی همیشه یکی از چالش های است که هزینه زیاد و زمان زیادی را از تیم های تحقیقات بازار می گیرد.

کابینت به عنوان یک اپلیکیشن حوزه مارتک (mar-tech) به تازگی سرویسی را اضافه کرده که این امکان را برای هر صاحب کسب و کار و دیگر مدیران کلیدی ایجاد میکنه تا هر سوالی که در فکر خود دارند را به سادگی از جامعه هدف خود بپرسند.

با سرویس جدید کابینت، شما به عنوان یک تولید کننده محصول، امکان این را دارید با هزینه ای کم و در زمانی کوتاه پاسخ سوالات خود را هر چند عجیب به سادگر دریافت کنید. بدون محدودیت اینکه فردی که به سوال شما پاسخ میدهند مصرف کننده کالای شماست یا خیر.

برای مثال به عنوان تولید کننده یک نوشیدنی انرژی زا شاید نیاز داشتید باشید از مخاطب سوالاتی مانند:

معمولا چه روزی در هفته به فکر خرید نوشیدنی انرژی ها هستتند؟

نوشیدنی انرژی را بیشتر در چه شرایطی خریداری میکنه؟

قبل از رفتن به باشگاه و ورزش؟ یا در سفر؟

در آخر هفته برای میهمانی ها و دورهمی ها؟

در این سرویس جدید کابینت، فقط نیاز هست که سوال خود را مطرح کنید و جواب هایی که دنبال آن هستید را در اختیار کابینت قرار بدهید. کاربینت از طریق اپلیکیشن خود، این سوال ها برای خانوار های داخل پنل تحقیقات بازار خود (کاربران اپلیکیشن کابینت) ارسال میکند و در کمتر از ۲۴ ساعت شما می توانید پاسخ های خود را دریافت کنید.

کابینت در مقابل پاسخ های مربوط به سوالات شما به شما می گوید که چه افرادی به سوالات پاسخ داده اند و این افراد شامل چه کلاس اجتماعی، جنسیت، تحصیلات، سن و.. هستند.

کابینت به عنوان یک اپلیکیشن مارتک، یکی از استارتاپ های مستقر در مرکز نوآوری آو هست. مرکز نوآوری آو به صورت تخصصی به رشد و توسعه استارتاپ ها و کسب و کارهای حوزه ی ادتک و مارتک (تکنولوژی تبلیغات و بازاریابی) مشغول هست.

برای نصب اپلیکیشن کابینت و همچنین ثبت درخواست می توانید به سایت کابینت به نشانی Cabinetgoods.ir مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *